مهرانمهران، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

نفس مامان و بابا...مهران

حال و هوای این روزها 2

1393/3/2 22:00
نویسنده : مامان بهنوش
490 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها تو خیلی قوی شدی قندعسلم. زورم به سختی بهت میرسه. معمولا توی نبرد بین خودم و خودت که اکثراوقات سر یه وسیله ای چیزی پیش میاد، تو پیروز میدون هستی!! باور کن راست میگم. من هیچ موقع زور و قدرت کافی رو برای گرفتن اشیا ازت، اعمال نمیکنم، برای همین زور تو میچربه گل پسرم. آخه اصلا باورم نمیشه که انقدر باید از قدرت و توانم که البته چیز خیلی زیادی ازش باقی نموندهچشمک، مایه بذارم!!!

این روزها شما خیلی سریعتر از قبل کارها رو تقلید میکنی عزیزم...که این هم خوبه و هم بد. خوب از این بابت که سریع میگیری و نیازی به سروکله زدن باهات نیست و بد از این بابت که خوب نیست بعضی کارا رو به محض دیدن تکرار کنی. مثلا پرتاب کردن اشیا...یا کتک زدن همه حتی من بیچاره! با کف دستت و ناخنای مبارک بلایی به سرمون آوردی که صورت ها همه جای خط چنگ شماست...هرکدوم مون که بغلت میکنیم، سرمون رو ناخودآگاه عقب میبریم و گارد میگیریم تا یهو مورد اصابت سیلی های محکم و چسبناک شما قرار نگیریم. چون به سرعت نور دستت میاد به سمتمون!!!ترسواز اونجایی که ضرباتت خیلی غافلگیرکننده و دردناکه، مامان بهنوش یهو عصبی میشه و نهیبی به شما میزنه و تذکر میده و البته بلافاصله هم سرزنش میشه که چرا بچه رو دعوا میکنی؟!!عصبانی اون هنوز نمیفهمه!!! مامان جون واقعا نمیفهمی؟!!!! من مادرتم، میدونم که میفهمی و از قصد تکرارش میکنی و زور میگی. تا میبینی بزرگترا توجهشون جلب شد و بهت خندیدن، تکرارش میکنی...دیگه جنس شما دهه نودی ها رو شناختم که با اون هوش و ذکاوت تون همه چی رو اتفاقا خیلی هم خوب میفهمین و اگه از همین الان جلوتون گرفته نشه، دیگه ادب و احترام صفر!!! پس نبرد ما ادامه داره و مطمئنم که تو این یکی زمینه مامان موفق میشه عزیزدلمبغل

با تشکر از دلسوزی همگی باید بگم که مامان بهنوش کوتاه نمیاد و اجازه نمیده که حتی از همین الان که آقا مهران خیلی کوچولوئه، کارهای ناشایستی انجام بده ولی با همه این اوصاف...

یادت نره که دوست داریم نفس مامان و بابا

راستی دندون پنجم و ششم شما هم نیش زده از لثه بالات عزیزدلم. مبارک باشه مامان جون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان فاطمه مامان نیکان
3 خرداد 93 1:02
عزیزک شیطونم.این قدرت شما کوچولوها باعث شگفتیه.خاله از زدن هاشون نگو که نیکان هم مثه مهران جونی مو برام نذاشته.این بچه ها چقدشبیه همن
مامان بهنوش
پاسخ
خاله فکر کنم چندوقت دیگه باید زره بپوشیم از دست شون..مراقب خودت باش
مامان هامين
3 خرداد 93 1:48
ماشاء الله پسرك پهلوون پرزور خودم،تازه مامان بهنوش مهران جونم با شماها شوخي ميشه وگرنه كه پسر خوشگل ما مامان جون مهربونش رو دنيا دنيا دوست داره .
مامان بهنوش
پاسخ
بله عزیزم، شوخی بودنش رو که میدونم...فقط نمیدونم چرا انقدر محکم مورد اصابت قرار میگیرم...
خاله فرنوش
3 خرداد 93 11:45
چشمم روشن! جیگر خاله دست بزن هم داره!!! مامان بهنوش خیلی خوبه که از الان به فکر تربیت مهران کوچولو هستی ولی از دستش عصبانی نشو! کوچولومون کنجکاوه میخواد هرچی می بینه دست بزنه و هرکاری رو تقلید کنه... قربونش بره خاله اش که اینقدر توانمنده
مامان بهنوش
پاسخ
بله، کنجکاوی در کنار ادب قابل قبوله خاله جون.
مامان ماهان
4 خرداد 93 10:51
به به چشم دلسا خانم روشن دست بزن هم که داری خاله قربونت بره عزیزم این فسقلی ها از ما هم بشتر میفهمن...ماهان نگاه تو جشمام میکنه و گاز میگیره ئ منتظر عکس العمل من میمونه!!!!!
مامان بهنوش
پاسخ
دلسا خانوم نباید بفهمه خاله لیدا جون... دقیقا اینا منتظر عکس العمل از ما هستن که کارشون رو تکرار کنن ..ما هم که نمیتونیم خودمون رو کنترل کنیم و اینا هم به مراد دلشون میرسن دیگه...مثلا من خودم از کارای این بچه خنده م میگیره...اونم خوشش میاد و تکرار میکنه خاله لیدا که این خیلی خوب نیست...
انسیه
4 خرداد 93 18:00
بهنوش منم موافقم که که همه کاراشون با قصد و نیت قبلیه البته صدرا واسه ما تخفیف قائله و منو فقط گاز میگیره و سیلی میزنه تو صورت باباش ..
مامان بهنوش
پاسخ
خوبه که تقسیم وظایف دارین شما...همه کتک ها رو دوش تو نیست انسیه جونم...
ارزانسرای
5 خرداد 93 11:14
قيمت لباسهای ما به قیمت عمده هست لباسهايي با جنس عالي و خوب از خريدتان پشيمان نميشويد ادرس وبلاگ http://arzansaray.blogfa.com لباسهاي مجلسي فقط 20 تومن
مامان یاسی
5 خرداد 93 15:26
ای جانم مهران قلدر شده یعنی ؟خاله فداش بشهههه
مامان بهنوش
پاسخ
تقریبا یه چیزی تو همین مایه ها خاله جون یاسی...ممنون از شما
دلسارا
7 خرداد 93 15:24
خانوم محترم به عرضتون برسونم اگه زورتون رو به مهران اشکالو برسونید با من طرف هستید و هر چی دیدین از چشم خودتون دیدین . گفته باشم ها ... کسی حق نداره به پسر من بگه بالای چشمش ابروست . اصلا خوب می کنه کتکت می زنه . من هم بیام بزنم ؟
مامان بهنوش
پاسخ
خاله سارای مهربون مهران باور بفرمایید که زور اینجانب اصلا در برابر این شازده عددی نیست...من تسلیمم!!! شما هم از من بگذر...
الهه
11 خرداد 93 0:19
آی جونم مهران خان پر زور دکتر هم به من گفت این کوچولوهای ده ماهه دیگه میفهمن و نباید مثلا مو کشیدنشون رو به حساب بچگیشون گذاشت باید بهشون بگیم که کار بدیه و کم کم بزارن کنار
مامان بهنوش
پاسخ
پس شما هم نظر بنده رو تایید میفرمایین خاله الهه عزیز
خاله الهه
31 خرداد 93 7:17
اخ اخ اخ دست بزنم که پیدا کردی خاله... حالا خداروشکر آدریان دست بزن نداره فقط تیکه تیکه ام کرده از بس گازم می گیرههههههه
مامان بهنوش
پاسخ
خاله الهه دیگه نمیزنه ولی خب ما هم از الطاف خوب گار گرفتن بهره مند هستیم...شما تنهانیستی...