مهرانمهران، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

نفس مامان و بابا...مهران

ده ماهکي پسرم

1393/2/15 2:17
نویسنده : مامان بهنوش
342 بازدید
اشتراک گذاری

مبارک باشه عزيزدلم ده ماهکيت. ببخش مامان جون که دير شد تبريکم...چندروزي بود که مامان يه کم مريض بود قندعسلم. ولي تو با شيريني وجودت درد رو از تن ما دور ميکني عسلم. در ضمن ده ماهگي شما مصادف شده بود با روز معلم...يکي از دوست داشتني ترين انسانهاي روي اين کره خاکي. خيالت راحت مامان جون, من از طرف شما هم اين روز رو به بابارضا تبريک گفتم. خيلي خوشحال شد وقتي که شما به همين مناسبت با عيدي هات مامان و بابا و عزيز رو با کباب مهمون کردي. دستت درد نکنه عزيزدلم, خيلي عالي بود. دور از چشم آقاي دکتر, شما ّهم يکي دو قاشق خوردي. ايشالله سالهاي بعد خودت به بابا تبريک بگي عزيزم.

قربون اون قد و بالات برم قندعسلم. بخدا نمیدونم کی رسیدیم به ده ماهگی شما....مثل برق و باد گذشت. خیلی شیرین شدی کوچولوی نازم. لبخندای معنا دار به مامان و بابا میزنی...دست میزنی...میرقصی... دست میدی با همه...میزنی قدش...با دندونای نازت همه چی رو گاز میزنی...بیرون که میخوایم بریم کلی توی راهرو از خودت آواز میخونی تا صدات بپیچه و کلی ذوق میکنی وقتی آسانسور رو میبینی عزیزدلم. و خیلی کارهای شیرین دیگه....قربونت برم مامان جون.

من ديگه بخوابم پسرم,تا الان داشتم کاراي خونه رو انجام ميدادم, کار که طبق معمول زياد داشتم و چون نميخوام روزا از وقت شما بزنم و دوست دارم که شاهد تک تک شيطنت هات باشم و حسابي لذت ببرم, اينه که کارام ميمونه و تازه از ساعت يازده و نيم دوازده شب ميرم به آشپزخونه, کارهاي روزانه رو انجام ميدم و آشپزي ميکنم براي روز بعد. با اين حال دلم نيومد وبلاگت رو به روز نکنم و بخوابم. دوست داريم نفس مامان و بابا

جشنجشنجشنده ماهگیت مبارک نفس مامان و باباجشنجشنجشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

معصوم
15 اردیبهشت 93 8:33
خدا بد نده عزیزم اشالله که زود زود سرحال و سلامت باشی
مامان بهنوش
پاسخ
خیلی متشکرم خاله جون
مامان شکوفه
15 اردیبهشت 93 10:59
سلام بهنوش ... خوبی ؟ پسر خوشملت خوبه ؟ دلم براتون تنگ شده انشالله همیشه شاد و خوشحال باشین
مامان بهنوش
پاسخ
سلام شکوفه عزیزم. ما هم خیلی دلتنگ شما هستیم گلم. مهران هم خوبه. مرسی عزیزم. یاسین جان رو ببوس
مامان هامين
15 اردیبهشت 93 14:04
ان شاء الله كه بلا دورباشه بهنوش جان و زودتر خوب بشي.مهران گلم اولين ماهگرد دورقميت مبارك.اميدوارم ١٠٠٠ساله بشي خاله جون.....
مامان بهنوش
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم
محبوبه
16 اردیبهشت 93 8:49
سلام عزيزم خيلي وبلاگ قشنگي داري اگه ممکن وبلاگ پسرم رو بذار تو ليست وبلاگ دوستانت تا يه کم پر بيننده بشه البته اگه اشکالي نداشته باشه ممنون عزيزم http://mohamadreza1391.blogfa.com/
مامان بهنوش
پاسخ
سلام. ممنونم عزیزم. ما هم خوشحال میشیم با شما آشنا بشیم محبوبه جان.
مامان
17 اردیبهشت 93 14:16
خدا بد نده عزیزم..انشالله همیشه سلامت باشی و پسر گلت 100 سال با سلامتی زندگی کنه...مراقب خودت باش مامان مهربون ...
مامان بهنوش
پاسخ
مرسی لیدای عزیزم. پیش میاد دیگه...ممنونم عزیزم
انسیه
17 اردیبهشت 93 17:28
10 ماهگیت مبارک مهران خوشگله
مامان بهنوش
پاسخ
مرسی خاله جون
دلسارا
18 اردیبهشت 93 14:14
اشکالو جونم ده ماهگیت مبارک باشه با تاخیر ... پوزش خاله ات رو بپذیر . مامانت خبر داره این دوستت چقدر شیطون و آتیش شده و الان که خوابیده من اومدم که به تو تبریک بگم . ضمنا از این به بعد پولات رو نده به مامان و بابات وگرنه از طرف تو میرن خودشون رو مهمون می کنن . بیا بده خودم برات نگه دارم .
مامان بهنوش
پاسخ
خواهش میکنم خاله جون. بله. خبر دارم حتما باید پولهامو بسپرم به شما خاله جون...اگه چیزیش مونده باشه
خاله الهه
20 اردیبهشت 93 22:55
منم با تاخیر عزیزم دهمین ماهگرد تولدت مبارک
مامان بهنوش
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان فاطمه مامان نیکان
21 اردیبهشت 93 11:20
سلام مامان بهنوش.گل پسرتون خوبه؟خاله جونی من از تو وبلاگ خاله معصوم ومهرسایی باهاتون آشنا شدم.یه کمک میخوام فقط قول بدید که نخندی واسه مامانم.اگه اجازه بدین میخوام شما رو جزو دوستانم بگذارم ولی نمیدونم ازکجا بایدآدرس وب شمارو داشته باشم.آخه درحالت عادی فقط اسم زیبای شماست وآدرس نیست.شرمنده
مامان بهنوش
پاسخ
عزیزم این چه حرفیه. روی اسمم کلیک کنی یه صفحه باز میشه و میاد وبلاگ. در غیر این صورت این آدرس هست: http://ninisaee.niniweblog.com/ بهنوش مامان مهران اگر هم برای وبلاگتون میپرسین که میخواین منو مهران رو اضافه کنین، باید برید به قسمت پیوندهای وبلاگ و آدرس وبلاگ رو کپی کنین اونجا. امیدوارم متوجه سوالتون شده باشم عزیزم.
خاله فرنوش
22 اردیبهشت 93 22:23
سلام مهران جونم. ببخشید که خاله یه چند هفته ای نبود. آخه خیلی سرم شلوغ بود خاله ولی یادم بود که شما 10 ماهه شدی. دوازدهمین روز هر ماه واسه خاله یه روز خاصه چون قند عسلمون به دنیا اومده. می بوسمت خاله ایشالا مامانتم زود زود زود خوب بشه...
مامان بهنوش
پاسخ
خاله جونم ما در جریان مشکلات شما بودیم این چندوقت. نگران نباشین. ممنون که هر ماهگرد من رو به خاطر میسپارین