مهرانمهران، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

نفس مامان و بابا...مهران

آخه الان دم عید؟!!!!!

1394/12/24 7:49
نویسنده : مامان بهنوش
753 بازدید
اشتراک گذاری

ای مادر چی بگم برات...این روزا نمیدونم چرا هرجور مریضی بگی خودشو به من نشون داد و چند روز منو از مادرونگی و خانمی انداخت ....عجیبه....آخه چرا این موقع سال که این همه کار دارم؟؟؟؟؟

هرسال این موقع خیلی از کارام انجام شده بود و بیشتر میرفتیم گردش و پیاده روی، ولی امسال جوری کارهام به هم گره خوردن که وقت زیادی برای بیرون رفتن ندارم. یه کاری رو هم که شروع میکنم از پا در میام انگاری...ضعیف شدم مادر ...ماشالله از بس که از آدم انرژی میگیرین شما فینگیلیا...

ده روز که درد دندون عقلی که کشیدم رو داشتم، خیلی اذیتم کرد این دندون فسقلی...چندروز سردرد و دل درد و یه مشکلات دیگه که درمونش فکر کنم سه چهار ماهی طول میکشه. انقدر قاطی پاطی شده که فکر کن یه هفته مونده به عید بابا رضا پرده ها رو آورد پایین و شست و آویزونشون کرد. الهی که خیر ببینه، من که واقعا از پس اینجور کارا بر نمیام.

ولی در کل فکر نکنی از خرید عید و عیدی شما غافلیم ها...آسمون به زمین هم که بخواد بیاد خریدهای عید پسرمون سرجاشه. تا همین الانشم یه کت فوق العاده خوشگل از مامان زری و بابا جون و یه پیراهن آبی آسمونی و خوشرنگ از خاله فرنوش عیدی گرفتی. کلی هم لباس و شومیز و شلوار بابا رضا جونی برات خریده ....مبارکت باشه جیگرطلا. اینم بگم که موقعی که میخواستی کت رو پرو کنی، کلی ژست گرفته بودی و راه میرفتی و توی آینه خودتو نگاه میکردی جوری که فروشنده هم نتونست خودشو کنترل کنه و از تیپت تعریف میکرد. اگه بشه یه برنامه هایی برات دارم که انشالله میمونه برای بعد عید و بهار.

الهی که دل همه بچه ها شاد باشه این روزای آخر سال.

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان نیکان
24 اسفند 94 21:47
چی شدی بهنوش جون.وای درد دندون؟ایشالله الان سلامتی.مبارکت باشه گل پسر خوش تیپ.بعدا برامون عکسشو بذار باشه
مامان بهنوش
پاسخ
مگه میشه خوب نباشم با وجود دسته گلی مث مهران..خوبم عزیزم، ممنونم
صدیقه و بنیتا
5 فروردین 95 9:45
قربونش برم من از پسرمون عکس بزار دلم براش تنگ شده...
مامان بهنوش
پاسخ
چشم خاله جون...ما نیز هم همینطور