مهرانمهران، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

نفس مامان و بابا...مهران

مهران، رنگ و عطر و طعم بی نظیر زنگی

1394/10/24 9:28
نویسنده : مامان بهنوش
358 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم میدونم از اینکه هنوز حرف نمیزنی خیلی اذیت میشی مامان جون، میبینم که خیلی حرفا داری که بگی ولی نمیتونی. اما آخه یه ذره تلاش هم نمیکنی براش...هرچی میخوای تعریف کنی برامون یا تلفنی وقتی درددل میکنی با همه، فقط میگی...

دددد دد ددددددددد د ددددد دددد دد!

من که کامل متوجه میشم مامان جون ولی بقیه چه کنن؟

تازگیا فهمیدم علت تک تک جیغایی که میکشی به خاطر اینکه یه لحظه آغوش گرم و محبت کم میاری نفسم.برای همینه که روزی صدهزاربار به آغوش میکشم تو رو و تمام آرامش دنیا رو یکجا جمع میکنم و تقدیمت میکنم مامان جون. تو هم آروم میشی و میری دنبال بازی و اکتشاف و خرابکاریهات...:))))

زندگی ما تا قبل تو چه رنگی بود؟

چه طعمی بود؟

چه عطری داشت؟

هرچی که بود، الان رنگ و طعم و عطرش میلیونها برابر شده...خدایا به زبون خودمون، دمت گرم.

گفتم رنگ و عطر و طعم...یاد نوروز و بهار و طبیعت زیبا افتادم...کم کم داره عطر بهار میرسه...مامانت در این زمینه مشامش حرف نداره...باور کنلبخند

پسندها (1)

نظرات (5)

دلسارا
26 دی 94 13:13
جونم مهرانم . بهنوش جونم به زودی زود پسرک گلت مثل بلبل زبون باز میکنه و جبران همه این روزها رو میکنه .
مامان بهنوش
پاسخ
بعععلللهههه...ایشالله
مامان نیکان
26 دی 94 15:07
عزیز دلم.قربون دلتنگی های گاه وبیگاهت.ایشالله عید مهران جون به زبون خودش بهتون تبریک میگه.پسرها یه کم تنبلن.درکت میکنموای نگو بهار زیبا.از الان تبریکشمال که عینه بهاره.شما حداقل یه برف دیدین ما که همش آفتاب داریم.هوا پاک وتمییز
مامان بهنوش
پاسخ
من که عاشق اون هوای پاک و طبیعت زیبای شمالم، خوشا به حالتون
صدیقه
28 دی 94 8:19
مهران خاله...همه حرغهاشو نگهداشته یه دفع برات بگه مامان بهنوش
مامان بهنوش
پاسخ
بی صبرانه منتظریم
خاله فرنوش
9 بهمن 94 21:38
ای جاااااانم عزیز دلم... خاله هنوز به آرزوش نرسیده هاااااا ولی مطئنم تو فصل بهار حتما به آرزوش میرسه... به امید اون روزی که با صدای قشنگت منو خاله فرنوش صدا کنی و من ضعف کنم و بوس بارونت کنم عسل خاله... همین الانشم وقتی میگم بگو خاااااالههه و ناز میکنی برام آب قند لازم میشم...
مامان بهنوش
پاسخ
خداوند انشالله از زبون خاله بشنوه صلواااااااااااااات شما آجوووووو هستی فعلا خاله فرنوش جونی
خاله پونه
14 بهمن 94 11:34
عجله نکن گل پسرم قندعسلم خوب حرفاتو جمع کن یهو به مامانی بگووووووو عزیز دلم بجاش دخترامون بجای تو حرففففففففف میزنن دلم براتون تنگه
مامان بهنوش
پاسخ
بوی سوختگی من میاد؟؟؟؟