مهرانمهران، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

نفس مامان و بابا...مهران

ویروسای بووووووووووق...

1394/10/16 17:26
نویسنده : مامان بهنوش
158 بازدید
اشتراک گذاری

اصلا من نمیدونم چرا تا همه کارهام طبق برنامه ریزی پیش میره و همه چی خوبه ، یه عامل خارجی باعث بهم خوردن همه چی میشه...مث چی؟ اگه گفتی؟ ...بله...سرماخوردگی!!!

نمیدونم ما که همش توی خونه بودیم و به خاطر آلودگی شدید هوا ترجیح میدادیم از هوای کمتر کثیف خونه خودمون نفس بکشیم چی شد که یهو گیر این ویروسای نامرد افتادیم. از کجا اومدن خونه ما و پریدن تو بدن پسر کوچولوی خونه مون و ...باز روز از نو و روزی از نو!!

آبریزش و عطسه ، تب های روزانه و شبانه، سرفه و نفس تنگی و خس خس سینه....بیخوابی های  مامان بهنوش بیچاره و بی قراری های شبونه مهران خان و کتوتیفن و آزیترومایسین و دکسترومتورفان و اسپری سالبوتامول!!!

آخه به کدامین گناه؟ به قول برره ای ها....آخه من این وسط چه کاره بیدم!!؟؟

اما جای شکرش باقیه که هر چیز مفیدی که برای سرماخوردگی خوبه و پسر خوشگل مامان نمیخوره، مامانش تاکتیک میزنه و از طریق سوپ میکس شده به مهران خان میده...برای همین بود که یه هفته نشده پسر کوچولومون خوب شد خداروشکر ولی مامان و باباش تازه مریض شدن و یکی پس از دیگری آغاز کردن جنگ با این ویروسهای بووووووووووووووووووووووووووووق روخندونک تا بیشتر از ده روز!

خلاصه هیچی مانع از این نمیشه که من برای پسرکم ننویسم.

دماغتون بسوزه ویروسای بوووووووووووووق!

پسندها (2)

نظرات (7)

دلسارا
16 دی 94 18:07
وای بهنوش ... من بایداین پستت رو کپی کنم بذارم برای دلسا . بهتر از این نمیشد وصف کرد حال اینروزهای ما رو . به جز اون قسمت سوپش رو . انشااله که دیگه پسملک مریض نمیشه . همینطور دختر من . همینطور من و تو دیگه با دماغ گرفته با هم حرف نزنیم انشاالهههه
مامان بهنوش
پاسخ
کپی کن خواهر...کپی کن...کپی آزاد! ویروس ها از همه دور باشن انشالله دماغ گرفته رو خیلی باحال گفتی
مامان امیر علی
16 دی 94 18:24
سلام وبلاگتون خیلی زیباست و شماهم خیلی خوب می نویسید امیدوارم همیشه سالم و تن درست باشید
مامان بهنوش
پاسخ
ممنون گلم نظر لطفتونه.
مامان نیکان
17 دی 94 17:48
وای نگو از دماغ گرفته که دو شب نیکان تا صبح جون داد بچه ام هر20دقیقه بیدار.هنوز آثلرش هست الهی دیگه هیچ کدوم سرما نخورن
مامان بهنوش
پاسخ
آخییییی...الهی آمین!
معصوم
20 دی 94 10:48
در یک کلمه ویروس خره امسال خیلی زیاده
مامان بهنوش
پاسخ
لاییییییییییک داری گلم...لایک!
ملیحه
20 دی 94 12:55
بلادور باشه از همتون عزیزم
صدیقه
28 دی 94 8:17
ای جونم مهران گلم مریض شده...فکر کنم دیگه کسی نمونده که مریض نشده باشه....زودی خوب میشی خاله....بلا دور باشه
مامان بهنوش
پاسخ
خیلی خیلی ممنون
خاله فرنوش
9 بهمن 94 21:41
بلههههه... اول شما سرما خوردی بعدشم مامان بهنوش... سپس مامان زری بابا رضا و خاله فرنوش بیچاره... ولی خدا رو شکر همگی زود خوب شدیم خاله... جا داره از همین تریبون اعلام کنم که: سرما خوردگی . . است. جای خالی را با کلمه مناسب پر نمایید: (0.5) نمره
مامان بهنوش
پاسخ
الهی بگردم...خاله به این مظلومی هیششششکی ندیده...سلامت باشی عزیییییییییزم. نیم نمره رو من میگیرم