مهرانمهران، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

نفس مامان و بابا...مهران

ما برگشتیییییییمممممم

1394/8/22 0:06
نویسنده : مامان بهنوش
1,070 بازدید
اشتراک گذاری

مختصر و مفید و بدون حاشیه اگه بخوام اعتراف کنم این میشه که...نشد که بشه من بیام و وبلاگ گل پسری رو به روز کنم. تنبل شده بودم، وقت آزاد هم اگه داشتم حس و حالش نبود...تسلیممخندونک

با تشکر از همه خاله ها و کوچولوهای مهربونشون که به ما لطف داشتن و ایشالله از این به بعد هم خواهند داشت.چشمکچشمکچشمکچشمک

البته اینم بگم که از من تنبل تر نی نی وبلاگه که توی این همه وقت که من نبودم هیچ قالب وبلاگ خوشگلی ارایه نداده...وای وای وای وای وایخوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دلسارا
22 آبان 94 16:44
همچين هم بيكار نبودي و تنبل مهران جوني كلي وقتت رو ميگيره اما خوش اومدي عزيزممممم
مامان بهنوش
پاسخ
مرسی از دلگرمیت خواهر جون
مامان نیکان
1 آذر 94 23:21
عزیزم ماشالله چقد بزرگ شده پسرمون.چقدآقا شده.خوش اومدین گلها
مامان بهنوش
پاسخ
لطف دارین خاله جون. خیلی ممنون. ...مرسی گلم
خاله فرنوش
22 آذر 94 22:54
وای وای وای وای... مامان بهنوش به حدی کمرنگ شده بودن تو این چند وقت که خاله فرنوش آدرس وبلاگ مهران کوچولوشو یادش رفته بود... مگه مییییییشهههههههه؟؟؟؟؟؟ مگه دااااارییییییم؟؟؟؟؟ البته جا داره از همین تریبون هم اعلام کنم که "وای وای وای وای" به خاله فرنوش هم وارده هاااااا... ولی عذرش بابت دفاع پایان نامه موجهه تا حد قابل توجهی...
مامان بهنوش
پاسخ
خدایا ...خداوندا...پروردگارا...ما را از دست این پایان نامه ها راحت بگردان...الهیییییییییی آمیییییییییییییییییییین!