مهرانمهران، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

نفس مامان و بابا...مهران

مهران و خواب در لحظه تحویل سال

1392/12/29 20:27
نویسنده : مامان بهنوش
246 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم نمیدونی چقدر کار دارم. سه ساعت بیشتر تا تحویل سال وقت ندارم و یه عالمه کار هست. تو هم که دست از شیطونی و کنجکاوی هات بر نمیداری مادر. سفره هفت سین نصفه نیمه ست، آشپزخونه به هم ریخته، ظرفهام از صبح نشسته موندن تو ظرفشویی...همزمان در حال آماده کردن سبزی پلو با ماهی هم هستم. آخه هر چی باشه طبق سنتی که از قدیم بوده و ما هم سعی در حفظش داریم...آخرین شب سال ، سبزی پلو با ماهی میخوریم.

ولی خب شانسی که آوردم شما از حدود ساعت شش و نیم خوابت برد و من رو با این همه کار تنها گذاشتی عسلملبخند. نمیدونستم کدوم یکی رو انجام بدم. خلاصه یه دست داشتم و هزار تا کار...همه رو همزمان باهم انجام دادم و با سرعت هرچه تمام تر و با اون ذهن خسته م کلی سلیقه هم به خرج دادم تا سفره هفت سین قشنگی بچینم. ببخش مامانی که با اون حال و خستگیم از این بهتر نشد دیگه:

سفره هفت سین 93

 البته عکس بهتری باید مینداختم از سفره هفت سین مون ولی دیگه وقت نشد که نشد.

من و بابا حاضر شدیم تا سال نو رو آغاز کنیم، لباسهای خوشگل تو رو هم که بابا رضا زحمت کشیده و خریده بود رو آوردم که بیدار شدی تنت کنم...ولی بیدار نشدی...چه خوابی بودی عزیزدلم. اشکالی نداره پسرم. خسته بودی دیگه. تبریک میگم آغاز سال جدید رو پسر قشنگم. ایشالله همیشه ایام به کامت باشه مامان جون. شاد باشی و سرحال و سلامت...آمین!

(داخل پرانتز این رو بگم که لباسی که بابا برات گرفته بود، همون لباسی بود که به عنوان اولین ست بلوز و شلوارت تو دوران نوزادی ت تنت کردیم ولی با این تفاوت که اون موقع سایز لباست صفر بود و الان سه...ماشالله به شازده پسرم)قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فرنوش
13 فروردین 93 21:04
ای جانم عزیز دل خاله دیده مامانش کلی کار داره، خوابیده که مامان مهربونش با خیال راحت به کاراش برسه بس که جیگرم بااهوش و با ذکاوته
مامان بهنوش
پاسخ
مرسی خاله مهربونم. مگه اینکه شما منو درک کنی...خواستم مامانم به کاراش برسه خب...
خاله الهه
14 فروردین 93 1:53
مهران عزیزم اولین بهارت مبارک باشه عزیز خاله امیدوارم سالی پر از سلامتی داشته باشی. (یعنی موقع تحویل سال خواب بودی !! ای بابا اینطوری که تا اخر سال همش در هال استراحتی )
مامان بهنوش
پاسخ
ممنون خاله جون...سال نو شما هم مبارک باشه
دلسارا
15 فروردین 93 14:55
خاله یه روز بیام ببینم سایز لباس دامادیت رو مامانت نوشته عسل خان
مامان بهنوش
پاسخ
ممنونم خاله سارای عزیزم ایشالله عروسی دلسا جون
خاله لیدا مامان ماهان
16 فروردین 93 14:06
خاله حون عیدت مبارک عزیزم....انشالله سال خیلی خوبی داشته باشی عزیزم ددر کنار مامان و بابا... هزار تا بوس برا مهران جون..
مامان بهنوش
پاسخ
عید شما و ماهان جون هم مبارک خاله لیدا جونم. ایشالله خوب و سلامت باشین
یاسی مامان کیاوش
18 فروردین 93 10:09
اولین بهارت مبارک عزیزم ایشالله 120 تا بهارو ببینی دست مامانتم با این سفره هفت سین قشنگ درد نکنه
مامان بهنوش
پاسخ
بهار و سال نو شما هم مبارک خاله یاسی جون. ایشالله سالی سرشار از سلامتی و لحظه های خوش داشته باشین