مهرانمهران، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

نفس مامان و بابا...مهران

آی بیا که نوروزه ... شب نوروزه...:)))

1392/12/29 16:50
نویسنده : مامان بهنوش
233 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم...بالاخره لحظه شماری من برای رسیدن قشنگ ترین و با صفاترین روزهای سال به پایان رسید...عید نوروز...رسیدن بهار و تولد دوباره طبیعت. تولد دوباره من به خاطر داشتن برکتی به نام مهران. اومدی و نوروزمون رو قشنگ تر از هرسال جلوه دادی. من از بچگی دیوونه عید و بوی بهارش بودم...اومدی و با وجودت این قشنگی رو برام چندین برابر کردی عزیزدلم. امیدوارم بتونم شوقی رو که خودم از عید نوروز و بهار دارم، برای تو هم تداعی کنم تا هرسال لذتش رو ببری. با شور و شوق بچه گونه ت ، پدر و مادرت رو هم سر شوق بیاری. بالاخره من و بابات که همیشه دلخوش و شاداب نیستیم. تویی که ما رو به اوج میرسونی پسر قشنگم.

نوروزت مبارک دار و ندار زندگی مامان و بابا.

هر روز تو نوروز...و نوروز تو پیروز انشالله، نفس مامان و بابا!

 

دوستان و همراهان مهربان و دوست داشتنیم،

سال جدید رو بهتون تبریک میگم و بهترینها رو به همراه شادی و سلامتی در کنار خانواده و علی الخصوص کوچولوهاتون، براتون آرزومندم.

امیدوارم در سال جدید هم لطف و محبتتون رو شامل حال ما و مهران کنید و همراه ما باشین.

سال نو مبارک

تبریک سال نو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دلسارا
15 فروردین 93 14:55
در سال جدید بهترین ها رو برای شما خانواده سه نفره خوشبخت آرزومندم .
مامان بهنوش
پاسخ
خیلی ممنون. ایشالله شما هم سالی پر از شادی و سلامتی داشته باشین.