مهرانمهران، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

نفس مامان و بابا...مهران

مامان بهنوش 29 ساله

1395/2/1 8:27
نویسنده : مامان بهنوش
332 بازدید
اشتراک گذاری

به به...به به

امروز تولد منه ...دارم به سی نزدیک میشم مادر جون، ولی قراره از سال بعد، یه سال بیایم عقب و کم کنیم...اینجوری بهتره...خخخخخ

کاش میشد یه مهمونی میگرفتم و تموم دوستای نازنینم رو دعوت میکردم که باهم باشیم،اینجوری خیلی بیشتر تولد میشد

دوستای گلم جای همه تون خالی،

این روز رو به مامان گلم تبریک میگم و با تمام وجود حس میکنم که چی کشیــــــــــــده تا منو به دنیا آورده...اوه اوه...خدا قوت مـــــــــادر مهربونم، ایشالله همیشه شاد و سلامت باشی

باباها هم که استرس و فشار زیادی رو تحمل کردن طفلکیا

آبجی جونم هم که نبوده اون موقع

خلاصه با تشکر فراوان از همه خانواده م و همسر و پسرم که 29 سال آزگاره که تحملم میکنن...

مجبورم همه کیکم رو به یادتون خودم بخورم....هه هه هه هه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دلسارا
2 اردیبهشت 95 14:20
تولدت مبارک دوست خیلی مهربونمممممممممممممم 129 ساله بشی انشاله
مامان بهنوش
پاسخ
مررررررررررسی عزیزدلم...ممنون حالا چرا 129؟
مامان نیکان
5 اردیبهشت 95 16:58
عزیزم تولدت مبارک عشقم.همین الان که این پیامو میذرام نیکان تو گوشیم آهنگ تولد مبارک گذاشته.چه هارمونی قشنگی.ایشالله سالیان سال کنار همه عزیزانت زنده وپاینده باشی
مامان بهنوش
پاسخ
به به دستت درد نکنه خاله جون....منم قرررررررررر بدم.... ممنونم عزیزدلم، خیلی ممنون
معصوم
6 اردیبهشت 95 9:33
تولدت مبارک عزیز دل
مامان بهنوش
پاسخ
خیلی ممنون خوشگلم
صدیقه
9 اردیبهشت 95 9:57
تولدت مبارک عزیرم.... چرا من یادم رفت روز یه خانم اردیبهشتی رو....وای شرمنده ام کیک هم نوش جونت.... همیشه شاد و خرم باشی
مامان بهنوش
پاسخ
این چه حرفیه گلم...هیچ توقعی ندارم توی این دوره و زمونه...البته بالاخره که از دل برود هر آنکه از دیده برفت ممنونم گلم
ملیحه
12 اردیبهشت 95 9:44
تولدت مبارک عزیز دلم
مامان بهنوش
پاسخ
ممنون گلم
پونه
13 اردیبهشت 95 13:21
تولدت مبارک عشقول من
مامان بهنوش
پاسخ
مرسی عشقولی جون